Η ιδιαίτερη σημασία που έχουν οι τζιροι στοιχηματοσ

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι περισσότεροι παίκτες που ασχολούνται με το αθλητικό στοίχημα τελικά χάνουν συστηματικά και σε βάθος χρόνου; Οι αιτίες είναι σίγουρα πολλές, όμως ο πιο σοβαρός λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι δεν προσέχουν ιδιαίτερα που στοιχηματίζουν. Ο περισσότερος κόσμος, λοιπόν, χωρίς καμία απολύτως μελέτη και έρευνα αρχίζει να στοιχηματίζει ότι του έρθει τελικά στο μυαλό. Τα ονόματα και μόνο των ομάδων που μετέχουν στον αγώνα είναι ικανά να κάνουν κάποιον να στοιχηματίσει.

Επιπλέον, υπάρχουν αρκετοί παίκτες του στοιχήματος οι οποίοι ακολουθούν τις στρατηγικές που έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν εντελώς «τυφλά». Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να επιλέγει 5 ισοπαλίες στην τύχη, σε ένα δελτίο στοιχήματος, και να ζητά να προκύψουν τελικά δύο από αυτές σε ένα αντίστοιχο σύστημα. Ακόμα και τέτοιες ενέργειες έχουν κάποια λογική, όμως γεγονός είναι πως δεν χρησιμοποιεί ο παίκτης πολύτιμα εργαλεία που μπορεί να έχει στη διάθεσή του. Ένα από αυτά έχει να κάνει με την πορεία που έχουν οι τζίροι στοιχήματος τους διάφορους αγώνες.

1.

Προσφορά στοιχήματος χωρίς κατάθεση*

ΕπίσκεψηΕπίσκεψη
ΕΕΕΠ | 21+ | Παίξε Υπεύθυνα
2.
betsson καζίνο

Προσφορά καλωσορίσματος*

ΕπίσκεψηΕπίσκεψη
ΕΕΕΠ | 21+ | Παίξε Υπεύθυνα

Τι ακριβώς είναι οι τζίροι στοιχήματος

Για να καταλάβετε καλύτερα τα πράγματα και να μη σας μπερδέψουμε, μπορούμε να πούμε πως οι τζίροι στοιχήματος αποτελούν στην ουσία τα χρήματα τα οποία παίρνουν από τους παίκτες οι στοιχηματικές ιστοσελίδες. Μιλάμε για τον κάθε αγώνα στον οποίο σχηματίζουν οι παίκτες σε όλα τα αθλήματα που προσφέρονται στα pre game και στο live στοίχημα. Οι τζίροι αυτοί μοιράζονται στα διάφορα σημεία και στοιχηματικές επιλογές που είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή. Ας πάρουμε για παράδειγμα την πιο απλή μορφή στοιχήματος που είναι μάλλον το ποντάρισμα στο νικητή ενός αγώνα ή στην ισοπαλία, ο κλασικός δηλαδή αγώνας 1 χ 2 όπως το ξέρουμε οι περισσότεροι.

Οι παίκτες αρχίζουν και στοιχηματίζουν στα τρία αυτά σημεία, ανάλογα με την προτίμηση ή ακόμη και την διαίσθηση τους. Υπάρχουν εργαλεία στο διαδίκτυο που μπορούν να μας δείξουν π.χ. σε έναν αγώνα Ολυμπιακός Παναθηναϊκός πόσα χρήματα έχουν ποντάρει στο άσσο, πόσα χρήματα έχουν ποντάρει στην ισοπαλία του αγώνα και πόσα έχουν ποντάρει στο διπλό, δηλαδή στη νίκη του Παναθηναϊκού.

Μπορεί αυτό να μην το έχουμε ως στοιχείο συνολικά από όλες τις στοιχηματικές ιστοσελίδες, γιατί είναι προφανώς πολύ δύσκολο, όμως μας προσφέρεται η δυνατότητα να έχουμε αυτά τα στοιχεία μεμονωμένα, από συγκεκριμένες στοιχηματικές ιστοσελίδες. Αρκετές από αυτές μάλιστα δίνουν τα στοιχεία αυτά οι ίδιες τους παίκτες κάπου στον ιστότοπό τους. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις πάλι, υπάρχουν άλλοι, εξειδικευμένοι ιστότοποι που δημοσιεύουν τους τζίρους στοιχήματος των δημοφιλών στοιχηματικών ιστοσελίδων. Δεν είναι απαραίτητο κανείς να διαθέτει στοιχεία απ’ όλες τις στοιχηματικές ιστοσελίδες. Και μια μόνο, αλλά μεγάλη στοιχηματική ιστοσελίδα που να έχει μεγάλο τζίρο και κόσμο, μπορεί να μας δείξει κάλλιστα τις διαφαινόμενες τάσης της αγοράς του στοιχήματος, ανά πάσα στιμγή και όποτε εμείς το κρίνουμε αυτό απαραίτητο.

Πώς μπορούν να μας βοηθήσουν στην πράξη οι τζίροι στοιχήματος

Εντάξει, καταφέραμε λοιπόν να έχουμε τα χέρια μας τους τζίρους στοιχήματος των αγώνων που μας ενδιαφέρουν. Με ποιον τρόπο μπορεί να μας βοηθήσει αυτό όμως πρακτικά; Θα πρέπει καταρχάς να συνειδητοποιήσουμε με ποιον τρόπο οι στοιχηματικές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν τον τζίρο στοιχήματος που έχουν από τα πονταρίσματα των παικτών και με ποιους μηχανισμούς ακριβώς συμβαίνει αυτό. Οι στοιχηματικές αποδόσεις στις διάφορες στοιχηματικές ιστοσελίδες δεν είναι σταθερές. Σήμερα μπορεί για παράδειγμα ο άσος της νίκης του γηπεδούχου Ολυμπιακού να προσφέρεται σε απόδοση 2,00 στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό και αύριο πάλι προσφέρετε στα επίπεδα του 2,15. Το ίδιο ισχύει αντίστοιχα και για τα υπόλοιπα δύο σημεία, το Χ και το 2; Γιατί όμως συμβαίνει κάτι τέτοιο;

Ο λόγος είναι πολύ εύκολος. Οι στοιχηματικές ιστοσελίδες δεν επιθυμούν σε καμία περίπτωση να χάσουν χρήματα, γιατί είναι φυσικά εταιρείες που έχουν σκοπό το κέρδος. Παρότι διαθέτουν εξελιγμένους αλγόριθμους, είναι αδύνατο να γνωρίζουν την τελική έκβαση ενός αγώνα. Αυτό σημαίνει πως δίνουν στους παίκτες κάποιες στοιχηματικές αποδόσεις με βάση τα μοντέλα τους, αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι αρκετό για να τους εγγυηθεί το κέρδος που επιθυμούν. Μάλιστα παρότι ο τζόγος αποτελεί το αντικείμενό τους, αυτό ισχύει μόνο για τους παίκτες. Οι στοιχηματικές ιστοσελίδες επιδιώκουν το μαθηματικά σίγουρο κέρδος σε μικρά ποσοστά, από την τύχη, την οποία αφήνουν στα χέρια των παικτών.

Όταν αρκετοί παίκτες τοποθετούν τα χρήματα τους για παράδειγμα στον άσσο στοιχηματίζοντας, αυτό δημιουργεί πρακτικά ένα πρόβλημα στη στοιχηματική ιστοσελίδα, υπό την έννοια πως τα υπόλοιπα δύο σημεία έχουν μικρούς τζίρους. Εάν τελικά έρθει ο άσσος, τότε η στοιχηματική ιστοσελίδα θα πληρώσει περισσότερα χρήματα στους παίκτες ως κέρδη για την επιτυχία τους, απ’ ότι έχει τελικά εισπράξει συνολικά μέχρι εκείνο το χρονικό σημείο από τον εν λόγω αγώνα. Η λύση, λοιπόν, στην περίπτωση αυτή είναι η στοιχηματική ιστοσελίδα να μειώσει την απόδοση του άσου και θα αυξήσει τις αποδόσεις του Χ και του 2. Με τον τρόπο αυτόν προσπαθεί να κάνει τους παίκτες στοιχήματος ουσιαστικά να δελεαστούν από την προσφορά αυτή και τις υψηλές αποδόσεις, ώστε να προτιμήσουν τα σημεία εκείνα έναντι του άσσου που είναι πολύ «φορτωμένος». Έτσι ακριβώς εξισορροπείται ο τζίρος στοιχήματος σε όλα τα πιθανά σημεία της έκβασης του αγώνα. Το αποτέλεσμα είναι η στοιχηματική ιστοσελίδα να έχει κέρδος σε κάθε περίπτωση, όποιο κι αν είναι το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα.

Τα δύο πράγματα που αντιλαμβάνεται ο παίκτης από τους τζίρους

Για τον παίκτη, οι τζίροι στοιχήματος τον βοηθούν να κατανοήσει δύο πράγματα. Το πρώτο είναι να σχηματίσει μία εικόνα για το τι στοιχηματίζουν οι άλλοι παίκτες σε συγκεκριμένους αγώνες. Ο τζίρος προς κάποια σημεία δείχνει μία τάση που έχουν οι παίκτες προς κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Το εάν έχουν δίκιο ή όχι και αν αξίζει τελικά ο παίκτης να ακολουθήσει αυτό το σημείο είναι κάτι το οποίο οφείλει κανείς να μελετήσει μεμονωμένα και ανά περίπτωση.

Το δεύτερο πράγμα το οποίο μπορεί να κατανοήσει ο παίκτης είναι ποιες ακριβώς αποδόσεις είναι πιο συμφέρουσες ενδεχομένως για τον ίδιο. Στο αθλητικό στοίχημα αυτό που επιδιώκει ο παίκτης είναι μια υψηλή απόδοση που θα είναι καλύτερη από την αντίστοιχη πιθανότητα που έρθει τελικά το συγκεκριμένο σημείο. Ας πούμε για παράδειγμα πως στο συγκεκριμένο παράδειγμα ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει κάποια αγωνιστικά προβλήματα, προβλήματα τραυματισμών και γενικότερα το κλίμα δεν είναι καλός στην ομάδα πριν την έναρξη του ντέρμπι. Ενδεχομένως όλα αυτά να δείχνουν πως μία απόδοση της τάξης του 2,00 να είναι αρκετά χαμηλή για τα δεδομένα αυτά. Ίσως δεν αξίζει λοιπόν να στοιχηματίσει κανείς στην ισοπαλία ή στο διπλό του Παναθηναϊκού.

Πιο σύνθετες περιπτώσεις στις οποίες οι τζίροι στοιχήματος είναι χρήσιμοι

Ακριβώς παραπάνω δώσαμε ένα μάλλον κατανοητό παράδειγμα για την επιλογή του νικητή αγώνας 1 χ 2 και πως σχετίζεται με τους τζίρους που πραγματοποιούνται. Φυσικά υπάρχουν πολύ περισσότερες στοιχηματικές αγορές σε έναν αγώνα, σε οποιοδήποτε άθλημα κι αν μας ενδιαφέρει. Όσο ακριβώς πιο εξειδικευμένες και πολύπλοκες είναι αυτές οι αγορές, τόσο μεγαλύτερες ευκαιρίες αντίστοιχα δημιουργούνται για τον παίκτη. Ο τζίρος του στοιχήματος είναι και πάλι χρήσιμο εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει κάποιον να εντοπίσει αυτές τις ευκαιρίες πιο εύκολα.

Γενικά θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας πως οι τζίροι στοιχήματος αποτελούν μία πολύ καλή και αντιπροσωπευτική ένδειξη για την πιθανότητα πραγματοποίησης κάποιου γεγονότος σε αθλητικές αναμετρήσεις και στη συγκεκριμένη περίπτωση στο αθλητικό στοίχημα. Μας δίνουν τη δυνατότητα να υπολογίσουμε τα χρήματα πού θα πάρουμε, εφόσον το ποντάρισμα μας είναι κερδοφόρο. Όλα αυτά είναι ιδιαίτερα πολύτιμα, αλλά χρειάζεται κάποια μελέτη και κατανόηση των πραγμάτων, η οποία είναι λογικό να απαιτεί κάποιο διάστημα προσαρμογής από τον παίκτη του στοιχήματος.

Δημοσιεύτηκε την ημερομηνία 31-12-2021 από Κωνσταντίνος Παγωμενάκης

Σχετικά με τον συγγραφέα

Κωνσταντίνος Παγωμενάκης

Απόφοιτος της Σχολής Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο πανεπιστήμιο Αθηνών με μεταπτυχιακό στην πολιτική επικοινωνία και τις νέες τεχνολογίες. Διαθέτω περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρία στον χώρο του αθλητικού στοιχήματος και των τυχερών παιχνιδιών στο διαδίκτυο και μεγάλη γνώση του τομέα αξιολόγησης ιστότοπων καζίνο και αθλητικού στοιχήματος στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο. Η τεχνολογία με συναρπάζει γι' αυτό και την ακολουθώ σε κάθε της βήμα στο διαδίκτυο!

Εμφάνιση περισσότεων δημοσιεύσεων από Κωνσταντίνος Παγωμενάκης
×
P