Germany vs Japan

Group Stage - World Cup 2022-2023 | Αγωνιστική 1
| 23 Νοέ 2022-1:00 μμ
Germany
Germany
1 : 2
Τελικό
Japan
Japan
İ. Gündoğan
33'
R. Dōan
75'
T. Asano
83'
Γκολ (με πέναλτι)
33'
75'
Γκολ
83'
Γκολ
T. Asano (Ασσίστ: K. Itakura)
Germany
Japan
Off Target 17
On Target 9
On Target 4
Off Target 8
6 Corners 6
6 Fouls 14
4 Offsides 4
74 Ball Possession 26
26 Shots 12
9 Shots on Goal 4
1 Goals 2
11 Shots off Goal 4
6 Blocked Shots 4
16 Shots insidebox 12
10 Shots outsidebox 0
2 Goalkeeper Saves 8
771 Total passes 269
686 Passes accurate 190
1ο Ημίχρονο
club logo club logo
45'
2ο Ημίχρονο
club logo club logo
90'

Γιατί η Γερμανία κερδίζει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων - Μάθετε αυτή τη δημοσίευση στο ιστολόγιο για να μελετήσετε το λόγο για τον οποίο η Γερμανία προηγείται της Ιαπωνίας στο εμπόριο αυτοκινήτων.

Why Germany is Beating Japan in the Auto Industry

Δείτε αυτό το βίντεο

 

Το γερμανικό πλεονέκτημα των αυτοκινήτων

 

 

Η Γερμανία έχει ισχυρή παράδοση στη μηχανική

 

Η Γερμανία έχει ένα μακρύ ιστορικό παρελθόν αριστείας στον τομέα της μηχανικής, με σχέση από τις πρώτες ημέρες της Βιομηχανικής Επανάστασης. Αυτή η παράδοση καινοτομίας και αριστείας έχει μεταφερθεί μέχρι σήμερα, και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται επίμονα στην πρώτη γραμμή της τεχνογνωσίας της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ενώ οι Ιάπωνες αυτοκινητοβιομηχανίες θεωρούνταν οι αδιαμφισβήτητοι ηγέτες στην υψηλή ποιότητα και την αποτελεσματικότητα, οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων κλέβουν όλο και περισσότερο την παράσταση τον τελευταίο καιρό. Για την ακρίβεια, πολλοί σύμβουλοι του εμπορίου φαντάζονται τώρα ότι η Γερμανία είναι η κύρια δύναμη στο εμπόριο αυτοκινήτων, με τους Ιάπωνες παραγωγούς να ακολουθούν.

Υπάρχουν διάφορες αιτίες για αυτή τη μετατόπιση, ωστόσο μερικές από τις ζωτικές είναι ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στοχεύσει στην καινοτομία, ενώ οι Ιάπωνες ομόλογοί τους ήταν σε μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι με το να παραμένουν στην ίδια πορεία. Κατά συνέπεια, τα γερμανικά οχήματα είναι μερικές φορές τεχνολογικά ανώτερα από τα αντίστοιχα ιαπωνικά, και αυτό έχει μεταφραστεί σε αυξημένες ακαθάριστες πωλήσεις και μερίδιο αγοράς για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Έτσι, αν τυχαίνει να είστε διαθέσιμοι στην αγορά για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, μην υποτιμάτε τους Γερμανούς παραγωγούς - μπορεί απλά να έχουν αυτό που ψάχνετε.

 

Η Γερμανία διαθέτει καλά εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό

 

Ένα τεράστιο κίνητρο για το οποίο η Γερμανία κατατροπώνει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων είναι ότι διαθέτει καλά εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό. Στη Γερμανία, οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι εργαζόμενοι έχουν τα ταλέντα που πρέπει να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα στην Ιαπωνία.

Ένα παράδειγμα αυτού είναι το εργοστάσιο της Volkswagen στην Τσατανούγκα του Τενεσί. Το εργοστάσιο παράγει ένα SUV που αναφέρεται ως Atlas. Για να επαληθεύσει ότι το Atlas είναι κατασκευασμένο σύμφωνα με τις υψηλές απαιτήσεις της Volkswagen, η εταιρεία έπρεπε να προετοιμάσει τους υπαλλήλους της να μάθουν πώς να κάνουν σωστά τη δουλειά τους.

"Έπρεπε να ξεκινήσουμε από το μηδέν", ενημέρωσε το Enterprise Insider ο διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group of America, Hinrich J. Woebcken. "Το πρόγραμμα προπόνησης ήταν πολύ έντονο"

Η VW χρειάστηκε έξι μήνες για να εκπαιδεύσει τους υπαλλήλους της να μάθουν πώς να κατασκευάζουν τα SUV Atlas. Εν αντιθέσει, οι ιαπωνικές εταιρείες χρειάστηκαν δύο χρόνια για να εκπαιδεύσουν τους υπαλλήλους τους να μάθουν πώς να κατασκευάζουν οχήματα στα νέα τους κατασκευαστικά στελέχη πάλι μέσα στη δεκαετία του '80,ανέφερε ο Woebcken.

 

Η Γερμανία διαθέτει μια ισχυρή κοινότητα προμηθευτών

 

Ένα ακμάζον εμπόριο αυτοκινήτων αποτελεί τη σπονδυλική στήλη του οικονομικού συστήματος της Γερμανίας. Το έθνος φιλοξενεί ορισμένες από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, μαζί με τη Volkswagen, τη Mercedes-Benz και την BMW.

Το εμπόριο αυτοκινήτων της Γερμανίας ζηλεύει όλος ο κόσμος για καλό λόγο. Το έθνος διαθέτει μια ισχυρή κοινότητα προμηθευτών, ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό και ένα ιστορικό παρελθόν αριστείας στη μηχανική και την κατασκευή. Αυτά τα πλεονεκτήματα επέτρεψαν στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ευημερήσουν, ενώ άλλες βιομηχανίες αγωνίζονταν.

Η κοινότητα προμηθευτών είναι πιθανώς μία από τις μεγαλύτερες αιτίες για την επιτυχία της Γερμανίας στο εμπόριο αυτοκινήτων. Οι προμηθευτές είναι μικρές και μεσαίες εταιρείες που παρουσιάζουν στοιχεία και ανταλλακτικά στους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η Γερμανία έχει περισσότερους από 3.500 προμηθευτές, δηλαδή διπλάσιους από την Ιαπωνία.

Η κοινότητα των προμηθευτών παρέχει μια ποικιλία πλεονεκτημάτων για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Πρώτον, τους παρέχει πρόσβαση σε μια ποικιλία προοδευτικών στοιχείων και εξαρτημάτων. Δεύτερον, τους επιτρέπει να είναι ευέλικτοι και να ανταποκρίνονται σύντομα στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των αγοραστών. Τρίτον, συμβάλλει στη συγκράτηση των τιμών δίνοντας στους κατασκευαστές επιπλέον διαπραγματευτική δύναμη με τους προμηθευτές.

Η κοινότητα προμηθευτών είναι μόνο ένα μέρος του επιθετικού πλεονεκτήματος της Γερμανίας στο εμπόριο αυτοκινήτων. Το έθνος διαθέτει επιπλέον ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό και ένα ιστορικό αριστείας στη μηχανική και την κατασκευή. Αυτά τα στοιχεία επέτρεψαν στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να ευημερήσουν, ενώ άλλες βιομηχανίες αγωνίζονταν.

 

Το ιαπωνικό πλεονέκτημα των αυτοκινήτων

 

Για χρόνια, στο εμπόριο αυτοκινήτων κυριαρχούσε η Ιαπωνία. Το έθνος μπορεί να υπερηφανεύεται για ορισμένες από τις μεγαλύτερες και πιο κερδοφόρες εταιρείες στον κόσμο, μαζί με την Toyota, τη Honda και τη Nissan. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό, η Γερμανία κλείνει την τρύπα. Στην πραγματικότητα, το 2017, η Γερμανία προσέφερε επιπλέον οχήματα από την Ιαπωνία για πρώτη φορά. Τι κρύβεται, λοιπόν, πίσω από αυτή την αλλαγή

 

Η Ιαπωνία έχει ισχυρή παράδοση στην υψηλή ποιότητα

 

Η Ιαπωνία έχει ένα μακρύ ιστορικό παρελθόν στην παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, και αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό στο εμπόριο αυτοκινήτων. Για μερικά χρόνια, τα ιαπωνικά οχήματα είχαν αναγνωριστεί για τη στιβαρότητα, την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά τους. Τελευταία, ωστόσο, η Γερμανία έχει κλείσει την τρύπα μέσω της υψηλής ποιότητας και πολλοί σύμβουλοι φαντάζονται τώρα ότι τα γερμανικά οχήματα είναι κυριολεκτικά ανώτερα από τα ιαπωνικά οχήματα. Υπάρχουν διάφορες αιτίες γι' αυτό.

Κατ' αρχάς, οι Γερμανοί παραγωγοί έχουν κάνει μια σοβαρή χρηματοδότηση στην ανάλυση και την ανάπτυξη, και τώρα χρησιμοποιούν εφαρμοσμένες επιστήμες αιχμής για να δημιουργήσουν αυτοκίνητα τελευταίας τεχνολογίας. Χρησιμοποιούν επιπλέον πολύ ανώτερες στρατηγικές κατασκευής, όπως η λιτή κατασκευή. Εξαιτίας αυτών των επενδύσεων, τα γερμανικά οχήματα είναι πιο μοντέρνα, αποδοτικά και άνετα από ποτέ άλλοτε.

Επίσης, οι γερμανικές εταιρείες ήταν σε θέση να προσελκύσουν και να διατηρήσουν την τέλεια τεχνογνωσία στο εμπόριο. Παρέχουν επιθετικούς μισθούς και πακέτα πλεονεκτημάτων, καθώς και λαμπρές συνθήκες εργασίας. Αυτό τους επιτρέπει να προσελκύουν και να διατηρούν τους τέλειους μηχανικούς και σχεδιαστές στην επιχείρηση.

Τέλος, οι γερμανικές εταιρείες επωφελούνται από μια ισχυρή κοινότητα προμηθευτών. Αυτοί οι προμηθευτές παρουσιάζουν εξαρτήματα υψηλής ποιότητας που πληρούν αυστηρές προδιαγραφές. Αυτό συμβάλλει στο να διασφαλιστεί ότι τα γερμανικά οχήματα κατασκευάζονται για να έχουν διάρκεια.

Γιατί λοιπόν η Ιαπωνία υποχωρεί έναντι της Γερμανίας στο εμπόριο αυτοκινήτων Ένα από τα κυριότερα κίνητρα είναι ότι οι ιαπωνικές εταιρείες προσαρμόζονται σταδιακά στις αλλαγές. Ήταν απρόθυμες να ξοδέψουν χρήματα για νέες εφαρμοσμένες επιστήμες και στρατηγικές κατασκευής, προτιμώντας εναλλακτικά να παραμείνουν σε συμβατικές προσεγγίσεις που μπορεί να μην είναι τόσο αποτελεσματικές όσο παλαιότερα. Κατά συνέπεια, τα ιαπωνικά οχήματα δεν είναι οι αδιαμφισβήτητοι ηγέτες όσον αφορά την ποιότητα ή την αποδοτικότητα

 

Η Ιαπωνία διαθέτει καλά εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό

 

Η Ιαπωνία διαθέτει ένα καλά εκπαιδευμένο εργατικό δυναμικό, το οποίο είναι ζωτικής σημασίας για ένα εμπόριο που εξαρτάται όλο και περισσότερο από την τεχνογνωσία. Επίσης, το έθνος έχει μια ισχυρή παράδοση δια βίου σπουδών, πράγμα που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι αναζητούν πάντα μεθόδους για να βελτιώσουν την τεχνογνωσία τους.

 

Η Ιαπωνία διαθέτει μια ισχυρή κοινότητα προμηθευτών

 

Η Ιαπωνία διαθέτει μια πραγματικά ισχυρή κοινότητα προμηθευτών, η οποία της παρέχει ένα τεράστιο πλεονέκτημα στο εμπόριο αυτοκινήτων. Οι προμηθευτές είναι πολύ φιλικοί προς το περιβάλλον και παράγουν στοιχεία υψηλής ποιότητας. Είναι επιπλέον πολύ ευέλικτοι και μπορούν να αλλάξουν σύντομα την παραγωγή τους για να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Οι Γερμανοί προμηθευτές, ωστόσο, δεν είναι τόσο φιλικοί προς το περιβάλλον ή ευέλικτοι. Επιπλέον, δεν είναι τόσο προοδευτικοί, πράγμα που σημαίνει ότι δεν φαίνεται να είναι σε θέση να συμβαδίζουν με τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων ακμάζει, ενώ το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων δυσκολεύεται. Ένας λόγος για αυτό είναι ότι οι γερμανικές αρχές υποστηρίζουν πολύ περισσότερο το εμπόριο αυτοκινήτων από ό,τι οι ιαπωνικές αρχές. Οι γερμανικές αρχές παρείχαν επιπλέον επιδοτήσεις και φορολογικές ελαφρύνσεις στο εμπόριο αυτοκινήτων και επιπλέον ήταν ιδιαίτερα πρόθυμες να δαπανήσουν χρήματα για νέες εφαρμοσμένες επιστήμες που σχετίζονται με τα αυτοκίνητα. Κατά συνέπεια, το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πολύ πιο προοδευτικό από το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων και είναι έτοιμο να παράγει προϊόντα υψηλότερης ποιότητας.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι περισσότερο εδραιωμένο

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι περισσότερο ενοποιημένο από το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων. Αυτό έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Από τη μία πλευρά, παρέχει στις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πρόσθετη διαχείριση των αλυσίδων εφοδιασμού τους και τους επιτρέπει να συντονίζουν την παραγωγή. Εναλλακτικά, καθιστά το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων ιδιαίτερα ευάλωτο στους κραδασμούς.

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων μπορεί επίσης να εξαρτάται πολύ λιγότερο από τις εξαγωγές σε σχέση με το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πολύ λιγότερο εκτεθειμένο στις διακυμάνσεις της διεθνούς ζήτησης.

Τέλος, οι γερμανικές αρχές υποστηρίζουν περισσότερο το εμπόριο αυτοκινήτων από ό,τι οι ιαπωνικές αρχές. Οι γερμανικές αρχές χορηγούν επιδοτήσεις και φορολογικές ελαφρύνσεις στις αυτοκινητοβιομηχανίες και διαθέτουν ένα ισχυρό πρόγραμμα χρηματοδότησης υποδομών.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι περισσότερο φιλικό προς το περιβάλλον

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι περισσότερο φιλικό προς το περιβάλλον από το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων για ένα ευρύ φάσμα αιτιών. Πρώτον, οι Γερμανοί εργαζόμενοι είναι περισσότερο παραγωγικοί από τους Ιάπωνες εργαζόμενους. Αυτό οφείλεται σε ένα ευρύ φάσμα στοιχείων, μαζί με την καλύτερη εκπαίδευση και την παρακίνηση των εργαζομένων. Δεύτερον, οι γερμανικές εταιρείες έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε κεφάλαια από τις ιαπωνικές εταιρείες. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να λάβουν επιπλέον θέση σε νέες εφαρμοσμένες επιστήμες και διαδικασίες, οι οποίες θα αυξήσουν επιπλέον την αποτελεσματικότητα. Τέλος, οι γερμανικές αρχές υποστηρίζουν περισσότερο το εμπόριο αυτοκινήτων από ό,τι οι ιαπωνικές αρχές, προσφέροντας επιδοτήσεις και άλλα κίνητρα που βοήθησαν το εμπόριο να αναπτυχθεί.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα προοδευτικό

 

Η Γερμανία κατατροπώνει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων επειδή είναι ιδιαίτερα προοδευτική. Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων επενδύει περισσότερο στην ανάλυση και την ανάπτυξη από το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων. Αυτό οδηγεί σε νέες εφαρμοσμένες επιστήμες και εμπορεύματα που μπορούν να βοηθήσουν το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Μερικές από αυτές τις νέες εφαρμοσμένες επιστήμες περιλαμβάνουν τα ηλεκτρικά οχήματα, την αυτόνομη οδήγηση και τα συναφή οχήματα.

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων βρίσκεται στη μέση μιας ιδανικής καταιγίδας. Η αγορά της κατοικίας της συρρικνώνεται, οι δύο μεγαλύτερες προοπτικές της - η Κίνα και οι ΗΠΑ - βρίσκονται εν μέσω εμπορικών διαφορών και οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της - η Νότια Κορέα, οι ΗΠΑ και η Γερμανία - το ξεπερνούν.

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα κατακερματισμένο

 

Το εμπόριο αυτοκινήτων στην Ιαπωνία είναι περισσότερο κατακερματισμένο από ό,τι στη Γερμανία. Στη Γερμανία, υπάρχουν μόνο λίγες μεγάλες εταιρείες που κυριαρχούν στην αγορά. Στην Ιαπωνία, υπάρχουν πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Αυτό καθιστά πιο ανθεκτικό τον ανταγωνισμό των ιαπωνικών αυτοκινητοβιομηχανιών έναντι των αντίστοιχων γερμανικών.

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πολύ λιγότερο φιλικό προς το περιβάλλον

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων συνήθως επαινείται για την αποτελεσματικότητά του, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι είναι πάντα σε θέση να ξεπερνά τους αντιπάλους του. Στην πραγματικότητα, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν σε θέση να αναλάβουν τα πρωτεία τον τελευταίο καιρό, εν μέρει λόγω των πιο εκσυγχρονισμένων διαδικασιών παραγωγής τους.

Μία από τις πολλές μεγαλύτερες αιτίες γι' αυτό είναι ότι οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν την τάση να χρησιμοποιούν επιπλέον εργατικό δυναμικό από τους Γερμανούς ομολόγους τους. Πράγμα που σημαίνει ότι συχνά είναι πολύ λιγότερο φιλικές προς το περιβάλλον σε σχέση με την παραγωγή αυτοκινήτων. Επιπλέον, οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνήθως βασίζονται στενά στα ρομπότ για να βοηθήσουν στην πορεία κατασκευής. Παρ' όλα αυτά, αυτά τα ρομπότ μπορεί να είναι δαπανηρά για να συντηρούνται και σπάνια πρέπει να αλλάζουν αδιάκοπα. Κατά συνέπεια, οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν συνήθως αυξημένες τιμές κατασκευής σε σχέση με τις αντίστοιχες γερμανικές.

Επιπλέον, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αναλαμβάνει σταδιακά νέες εφαρμοσμένες επιστήμες. Αυτό τους δυσκόλεψε να συμβαδίσουν με τις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των αγοραστών. Για παράδειγμα, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αγκάλιασαν γρήγορα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν πιο αργές στο να αναλάβουν δράση. Κατά συνέπεια, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν αυτή τη στιγμή περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τους Ιάπωνες ομολόγους τους.

Η κατώτερη γραμμή είναι ότι το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων δεν είναι τόσο φιλικό προς το περιβάλλον όσο ήταν. Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν σε θέση να επωφεληθούν από αυτό και αυτή τη στιγμή ξεπερνούν σε πωλήσεις τους Ιάπωνες ομολόγους τους σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο.

 

Το ιαπωνικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πολύ λιγότερο προοδευτικό

 

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι από καιρό σεβαστή για την υψηλή ποιότητα και την αποτελεσματικότητά της. Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό, έχει χάσει έδαφος έναντι των γερμανικών αντιπάλων της, της Audi και της Mercedes. Ο λόγος είναι εύκολος: οι Γερμανοί είναι πιο προοδευτικοί.

Ενώ οι ιαπωνικές εταιρείες συνεχίζουν να κατασκευάζουν αξιόπιστα οχήματα, υιοθετούν σταδιακά τις νέες εφαρμοσμένες επιστήμες. Για παράδειγμα, ανέλαβαν αργά τα ηλεκτρικά οχήματα και την αυτόνομη οδήγηση. Κατά συνέπεια, μένουν πίσω στην κούρσα για την ανάπτυξη της επόμενης τεχνολογίας οχημάτων.

Τα εξαιρετικά νέα για τις ιαπωνικές εταιρείες είναι ότι διαθέτουν τα χρηματικά μέσα για να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Και αν αρχίσουν να επενδύουν σε πρόσθετες προοδευτικές εφαρμοσμένες επιστήμες, είναι σε θέση να διεκδικήσουν εκ νέου τη θέση τους ως ηγέτες του παγκόσμιου εμπορίου αυτοκινήτων.

 

Γιατί η Γερμανία κερδίζει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων

 

Η Γερμανία κερδίζει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων για ένα ευρύ φάσμα αιτιών. Το πρωταρχικό κίνητρο είναι ότι η Γερμανία διαθέτει ένα πολύ πιο ισχυρό οικονομικό σύστημα. Το δεύτερο κίνητρο είναι ότι η Γερμανία διαθέτει σημαντικά καλύτερες υποδομές. Το τρίτο κίνητρο είναι ότι η Γερμανία έχει πιο μορφωμένο εργατικό δυναμικό.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πιο στοχευμένο

 

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει περισσότερο στην κατασκευή πολυτελών οχημάτων υψηλής ποιότητας, ενώ η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία εστιάζει περισσότερο σε φθηνά αυτοκίνητα μαζικής αγοράς. Αυτό επέτρεψε στο γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων να ευημερεί ακόμη και σε ισχυρές οικονομικές περιόδους. Επίσης, οι γερμανικές αρχές έχουν υποστηρίξει περισσότερο το εμπόριο αυτοκινήτων από ό,τι οι ιαπωνικές αρχές, προσφέροντας πακέτα διάσωσης και διάφορα είδη βοήθειας.

 

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι ιδιαίτερα εντάσεως κεφαλαίου

 

Η Γερμανία κερδίζει την Ιαπωνία στο εμπόριο αυτοκινήτων εδώ και πολλά χρόνια. Μια από τις σημαντικότερες αιτίες γι' αυτό είναι ότι το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα εντάσεως κεφαλαίου. Αυτό σημαίνει ότι οι Γερμανοί παραγωγοί ήταν σε θέση να επενδύσουν περισσότερα χρήματα στην ανάλυση και την ανάπτυξη, στις νέες εφαρμοσμένες επιστήμες και σε άλλους τομείς που έκαναν τα οχήματά τους πιο επιθετικά.

Ένας ακόμη λόγος για τον οποίο η Γερμανία τα καταφέρνει τόσο αποτελεσματικά είναι ότι οι εταιρείες της ήταν σε θέση να προσαρμόζονται καλύτερα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Για παράδειγμα, όταν το κόστος του φυσικού αερίου αυξήθηκε απότομα στις αρχές της δεκαετίας του 2000, οι γερμανοί παραγωγοί ανέπτυξαν γρήγορα μικρότερα και πιο αποδοτικά οχήματα, γεγονός που τους βοήθησε να διατηρήσουν το μερίδιο αγοράς τους. Αντίθετα, οι Ιάπωνες παραγωγοί αντέδρασαν αργά και ως εκ τούτου έχασαν μερίδιο αγοράς.

Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι οι γερμανικές αρχές έχουν επιπλέον υποστηρίξει σε μεγάλο βαθμό το εμπόριο αυτοκινήτων, τόσο μέσω άμεσων επιδοτήσεων όσο και μέσω πλάγιων μέτρων, όπως η επένδυση σε υποδομές. Αυτό διευκόλυνε τον ανταγωνισμό των γερμανικών επιχειρήσεων σε παγκόσμια κλίμακα.

 

Το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων είναι πιο διεθνές

 

Ενώ πολλά άτομα θεωρούν ότι το γερμανικό εμπόριο αυτοκινήτων κυριαρχείται από τις BMW, Mercedes και Volkswagen, η πραγματικότητα είναι ότι είναι πολύ πιο παγκοσμιοποιημένο από αυτό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια τρέχουσα έρευνα της Γερμανικής Συνομοσπονδίας Εμπορικών Συνδικάτων (DGB), οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν περισσότερα από 75 π.μ. των κατασκευαστικών δραστηριοτήτων τους εκτός Γερμανίας.

Αυτό μπορεί να είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τις γερμανικές εταιρείες, καθώς τους επιτρέπει να βρίσκονται πιο κοντά στις προοπτικές τους και να προσαρμόζονται σύντομα στις αλλαγές της αγοράς. Για παράδειγμα, όταν οι Ευρωπαίοι υποψήφιοι άρχισαν να ζητούν μικρότερα, πιο αποδοτικά οχήματα, οι γερμανικές εταιρείες ήταν σε θέση να απαντήσουν σύντομα, καθώς είχαν ήδη κατασκευαστικές δραστηριότητες σε χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία.

Αντίθετα, οι ιαπωνικές εταιρείες ήταν πολύ πιο αργές στην παγκοσμιοποίηση. Κατά συνέπεια, βρίσκονται τώρα σε μεγάλο μειονέκτημα σε σχέση με την εξαιρετικά επιθετική διεθνή αγορά αυτοκινήτων.

Formation
LineUp
Substitutes
1
M. Neuer
3
D. Raum
23
N. Schlotterbeck
player photo
2
A. Rüdiger
15
N. Süle
player photo
21
İ. Gündoğan
6
J. Kimmich
14
J. Musiala
13
T. Müller
10
S. Gnabry
7
K. Havertz
12
S. Gonda
5
Y. Nagatomo
22
M. Yoshida
4
K. Itakura
19
H. Sakai
17
A. Tanaka
6
W. Endo
11
T. Kubo
15
D. Kamada
14
J. Ito
25
D. Maeda
field field
Germany
Προπονητής
Japan
74'
57'
71'
14
11
46'
57'
Αλλαγές
16
α
46'
57'83'
9
μ
57'
71'75'
10
ε
74'
26
21
24
Προπονητής
Japan
46'
Έξω
Μέσα
Japan
57'
Έξω
Μέσα
Japan
57'
67'
Germany
Japan
71'
Μέσα
Japan
74'
79'
Germany
79'
Germany
90'
Germany
×
P